לקראת מופע הענק בפארק הירקון: עומר אדם הוציא חמישה שירים

הזמר הנערץ הפיץ את השירים בהפתעה, כחודש וחצי לפני המופע המיוחד שייערך בתל אביב. אדם מקווה כי הסיקור התקשורתי סביב המהלך יעזור לו למלא את הפארק ולשחזר את ההישג של "כוורת" משנת 2013

זמן צפייה: 02:44

חודש וחצי לפני שעומר אדם יופיע בפארק הירקון בתל אביב הוציא היום (חמישי) הזמר הנערץ בהפתעה חמישה שירים חדשים - מהלך חסר תקדים במוזיקה הישראלית. אדם רוצה למלא את הפארק, כפי שהצליחו לעשות חברי להקת "כוורת" במופעי האיחוד שלהם בשנת 2013.

כדי להצליח במשימה זו פועל אדם באסטרטגיה משולבת. ראשית, הוא מקפיד לשמור על שתיקה ולא להתראיין לכלי תקשורת כדי לעורר התייחסות מוגברת כלפיו, ובכך להגדיל את הסיקור שלו. שנית, כאמור, הוצאת חמישה שירים ביום אחד. אחד מהשירים החדשים הוא "יום השישי", שמציג את הסיפור סביב ההשוואה המעניינת בין יום השישי המסורתי שמדבר עליו אדם, לבין "יום שישי את יודעת" של להקת בנזין, המציג את ערב שבת באופן אחר ושונה.

כתבות נוספות בחדשות 13:

היועמ"ש סירב לבקשת נתניהו לדחייה נוספת של מועד השימוע

"זמן לשוויון": אלפים משתתפים במצעד הגאווה בי-ם • כל העדכונים

תחת אבטחה כבדה: מצעד הגאווה ייערך היום בירושלים

עומר אדם
עומר אדם | צילום: אלוני מור, יח"צ

פארק הירקון מכיל כ-50 אלף מקומות ישיבה ושמור בדרך כלל להופעות של זמרים והרכבים בין-לאומיים כמו ג'ניפר לופז ולהקת "בון ג'ובי", שיופיעו בו בקיץ הקרוב. אדם ינסה למלא את האולם כשנה לאחר שהצליח למלא את אצטדיון סמי עופר בחיפה, המכיל כ-30 אלף מקומות. כמו כן, בניגוד ללהקת כוורת, האתגר שלו מורכב יותר, כיוון שאין מדובר במופע חד-פעמי, אלא באומן פעיל.