גוגל רכשה חברת שירותי ענן ישראלית בכ-200 מיליון דולרים

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית הודיעה על רכישת "Elastifile" מהרצליה, שעובדת על ייעול חוות שרתים. החברה הוקמה לפני כשש שנים - וגייסה בין היתר תרומות מ"וואווי" ו"סמסונג"

זמן צפייה: 00:59

ענקית הטכנולגיה האמריקנית גוגל הודיעה היום (שלישי) כי היא רוכשת את החברה הישראלית "Elastifile", שעוסקת בשירותי ענן שמטרתם לייעל חוות שרתים. סכום העסקה לא פורסם בהודעה הרשמית, אך לפי הערכות הוא מוערך בכ-200 מיליון דולרים.

תומס קוריאן, מנכ"ל גוגל Cloud, פרסם פוסט בבלוג החברה ובו כתב: "'אלסטיפייל' היא חלוצה בפתרון האתגרים של אחסון ענן עבור יישומים ותוכנות בקנה מידה של תאגידים גדולים. אחסון ענן הוא רכיב מהותי לתשתית ארגונית ובעל עדיפות עבור לקוחות שמעוניינים להאיץ את המעבר הדיגיטלי שלהם".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

נתניהו: "כדאי שאיראן תזכור שמטוסינו מגיעים לכל מקום במזה"ת"

חמאס זנח את פרויקט המנהרות – ומשקיע ברקטות משופרות • פרשנות

החרדי ששוטר משך בפאותיו: "הפחד היה נורא – זו השפלה גדולה"

גוגל
גוגל | צילום: רויטרס

החברה שיושבת בהרצליה, הוקמה לפני כשש שנים על ידי שחר פרנק, אמיר אהרוני ורוני לוקסנבורג, יזמי היי-טק מנוסים. החברה גייסה כ-70 מיליון דולרים עבור הפיתוח שלה - בין היתר מהענקיות "וואווי" "סמסונג" ו"לנובו".

הפתרון של החברה מאפשר להרחיב את מארג האחסון לאלפי בסיסי נתונים, וכן מאפשר ללקוחות לשנות במהירות את היישומים שבהם מערכת האחסון תומכת. לפי החברה, הפתרון שהיא מציעה זול יותר מפתרונות איחסון המבוססים על דיסקים מגנטיים ומפתרונות היברידיים.