אנטישמיות, סרט חדש - וסיכוי לאוסקר: אדם סנדלר בריאיון בלעדי

השחקן האמריקני-יהודי, שמככב בדרמה שתעלה בסוף החודש ל"נטפליקס", סיפר לחדשות 13 על המורשת שעליה גדל - ועל האפשרות שיקבל את פרס השחקן הטוב ביותר: "מדברים על זה עוד מבר המצווה שלי"

זמן צפייה: 06:24

אדם סנדלר, אחד השחקנים הכי אהובים ומצליחים בהוליווד, מככב בימים אלה בסרט "יהלום לא מלוטש", שיעלה בסוף החודש בשירות "נטפליקס". סביב התפקיד של סנדלר, השונה מתפקידיו הקומיים הרגילים, מעורר דיבורים רבים על כך שסנדלר יהיה מועמד לאוסקר, בקטגוריית השחקן הטוב ביותר. "יש דיבורים כאלה סביב מועמדות לאוסקר עוד מבר המצווה שלי", אמר השחקן בריאיון לחדשות 13.

סנדלר, שנולד לזוג יהודים בברוקלין ניו יורק, טיפס בעצמו לפסגה של תעשיית הקולנוע למעמד של כוכב-על. כילד יהודי, הוא סיפר שהוא הרגיש קצת אחר בחברה האמריקנית, אך הדבר מעולם לא גרם לו להתבייש ביהדותו. גם בעידן שבו האנטישמיות באמריקה מרימה את ראשה, עם היום הוא תמיד מתגאה במסורת והמורשת שלו. "האם אני חושב על האנטישמיות הגואה בעולם - כן. זה מפחיד, אני שונא את זה והייתי רוצה שזה ייעלם", אמר סנדלר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

פריצת דרך? "בינה מלאכותית מדויקת מרופא באבחון סרטן השד"

"ג'ומנג'י" לסמארטפון: הישראלים שפיתחו את גרסת המשחק של הסרט

שהכוח יהיה איתנו: הסרט התשיעי של מלחמת הכוכבים עלה לאקרנים

אדם סנדלר
אדם סנדלר | צילום: החדשות 13

למרות ההצלחה המסחררת של סנדלר בקופות לאורך שלושה עשורים, המבקרים בדרך כלל לא אוהבים את הסרטים שלו. הפעם כאמור, זה אחרת לגמרי. הם מהללים את המשחק של סנדלר בסרטו החדש ואומרים כמעט פה אחד שהוא ראוי למעמדות. בסרט הוא מגלם את האוורד רטנר, יהודי בעל חנות תכשיטים באזור היהלומים שבניו יורק, שמכור להימורים ומתקשה להחזיר את חובותיו.

השחקנית אידינה מנזל, שמככבת לצידו בסרט, סיפרה על המורשת היהודית שלה גם כן, ואמרה: "לא עשיתי בת מצווה במציאות, איכזבתי את המשפחה שלי".